Մեդիահարաբերություններ դասընթացի նպատակն է՝ 

  • ուսանողներին տրամադրել համակողմանի համակարգված գիտելիք ԶԼՄ-ի սոցիալական դերի և նշանակության, ԶԼՄ-ների որպես զանգվածային գիտակցության և վարքի վրա առավել ազդեցիկ գործոնի վերաբերյալ,
  • ծանոթացնել ուսանողներին զանգվածային լրատվամիջոցների գործառնության հիմնական սկզբունքների և նպատակների հետ,
  • ուսանողներին տրամադրել գիտելիքներ ԶԼՄ-ների հետ արդյունավետ հարաբերությունների ձևավրման հիմքերի, սկզբունքների, PR տեքստերի կազման և մեդիային տրամադրման ձևերի վերաբերյալ:
Դասընթացի ավարտին ուսանողը կունենա

Գ
իտելիք և իմացություն
  • ԶԼՄ-ների հասարակական գիտակցության և սոցիալական վարքի վրա ազդեցության մեխանիզմների իմացություն
  • ԶԼՄ-ների տեսությունների հիմնական հասկացությունների տիրապետում,
  • PR գործիքների  տեսակների, դրանց առանձնահատկությունները իմացություն

 Ունակ կլինի 

Ա․ (բուն մասնագիտական կարողություններ)

  • ներկայացնել մինի PR-նախագծի, նախատեսվող PR ակցիաների մանրակրկիտ նկարագրության ներկայացմամբ:
  • հանձնարարված թեմայի/իրավիճակի վերաբերյալ մամլո-հաղորդա•րություն պատրաստել:
  • Press-kit/ պրես պանակ լրատվամիջոցների համար կազմում, ներկայացում:

Բ․ նդհանրական կարողություններ)

  • կկարողանա ԶԼՄ-ների հետ ձևավորել արդյունավետ փոխհարաբերություններ
 կկարողանա գործնականում կիրառել մեդիայում օգտագործվող գործիքները