Մեդիահարաբերություններ դասընթացի նպատակն է՝
- ուսանողներին տրամադրել համակողմանի համակարգված գիտելիք ԶԼՄ-ի սոցիալական դերի և նշանակության, ԶԼՄ-ների որպես զանգվածային գիտակցության և վարքի վրա առավել ազդեցիկ գործոնի վերաբերյալ,
- ծանոթացնել ուսանողներին զանգվածային լրատվամիջոցների գործառնության հիմնական սկզբունքների և նպատակների հետ,
- ուսանողներին տրամադրել գիտելիքներ ԶԼՄ-ների հետ արդյունավետ հարաբերությունների ձևավրման հիմքերի, սկզբունքների, PR տեքստերի կազման և մեդիային տրամադրման ձևերի վերաբերյալ:
Գիտելիք և իմացություն
- ԶԼՄ-ների հասարակական գիտակցության և սոցիալական վարքի վրա ազդեցության մեխանիզմների իմացություն
- ԶԼՄ-ների տեսությունների հիմնական հասկացությունների տիրապետում,
- PR գործիքների տեսակների, դրանց առանձնահատկությունները իմացություն
Ունակ կլինի
Ա․ (բուն մասնագիտական կարողություններ)
- ներկայացնել մինի PR-նախագծի, նախատեսվող PR ակցիաների մանրակրկիտ նկարագրության ներկայացմամբ:
- հանձնարարված թեմայի/իրավիճակի վերաբերյալ մամլո-հաղորդա•րություն պատրաստել:
- Press-kit/ պրես պանակ լրատվամիջոցների համար կազմում, ներկայացում:
Բ․ (ընդհանրական կարողություններ)
- կկարողանա ԶԼՄ-ների հետ ձևավորել արդյունավետ փոխհարաբերություններ

- Teacher: Nvard Melkonyan