Ներկայացված նյութում քննարկվում են․
Սույն նյութում ներկայացված են․
Հարգելի՛ գործընկերներ,
սույն դասախոսությունը կարող եք ունկնդրել նաև հետևյալ ձայնագրությամբ։
Ուսումնասիրել նյութը և պատասխանել հետևյալ հարցերին․
- Ինչո՞վ է առանձնահատուկ հիբրիդ մանկավարժությունը,
- Ի՞նչ հանգամանքներ են կարևորվում կատալիզատորների անիվի համատեքստում,
- Ինչո՞վ է առանձնանում <<շրջված դասարան>> մեթոդը։
Դիտարկել սովորողների ռեֆլեկտիվությանը նպաստող կոնկրետ միջոցներն ու գործիքակազմերը,
Վեր հանել էլ․մոդերացիայի համատեքստում իրականացվող էլ․գործողություններն ու էլ․գործածումները,
Քննարկել էլ․թղթապանակը որպես էլ․գործողության և էլ․գործածման միջոց ու դուրս բերել դրա կիրառման հնարավորությունները։
Հարգելի՛ գործընկերներ,
սույն դասախոսությունը կարող եք ունկնդրել նաև հետևյալ լինքով․
Սույն նյութում քաննարկվում են առցանց դասեր ստեղծելու հնարավորություններն ու գործիքները հատկապես նախագծային ուսուցման, ներգրավված ուսուցման, ծրագրավորված ուսուցման նպատակներով։
Հարգելի՛ գործընկերներ,
Սույն գործնական առաջադրանքի նպատակն է․
միասին մտածել տեսանյութերի ստեղծման նախագծերի մասին։
Ծանոթանալ տեսանյութի ստեղծման հայեցակարգին և օգտագործել դրանում նշված կետերը տեսանյութ ստեղծելիս։ Ծանոթանալու համար կարելի է ևս մեկ անգամ մանրամասներոն անցնել տեսասահիկներով։ Այնուհետև անհրաժեշտ է, հենվելով հայեցակարգի վրա, կառուցել տեսանյութի ստեղծման սեփական գաղափարը որևէ դասընթացի և որևէ կոնկրետ թեմայի շուրջ։ Ինչից հետո պետք է ստեղծել տեսանյութ 2-3 րոպե տևողությամբ։
Փորձի ձեռք բերման մաս․
ներկայացրեք Ձեր տեսանյութը Ձեր գործընկերներին և քննարկեք խմբի անդամներից յուրքանչյուրի հետ։
Սույն դասախոսությունը ներկայացնում է գնահատման ֆենոմենը համակցված ուսուցման համատեքստում, հատակապես ներկայացված են գնահատման տեսակները և դրանց հնարավոր գործիքները։ Դիտարկվում են ռուբրիները և դրանց մշակման չափանիշները։
գործնականում կիրառել համակցված ուսուցման առցանց ու
լսարանային միջոցները և վերլուծել սեփական լսարանում դրանց կիրառման հնարավորությունները։
Virtual Academy of Teaching and Learning
E-mail: vatl@ysu.am
Phone: (+374 10) 57 06 77