Դասընթացի նպատակն է դասախոսներին ներկայացնել համակցված ուսուցման և դասավանդման առանձնահատկությունները, արդյունավետ մոդելները, արդիական տեխնոլոգիաները, կիրառական միջոցներն ու ձևերը ուսուցման լսարանային և առցանց պայմաններում:
Եթե կան հարցեր, խնդրում եմ գրել։
Մոդուլ 1․ Դասախոսության տեսասահիկներՆերկայացված նյութում քննարկվում են․
Հարցեր քննարկման համար․
Մոդուլ 2․ Դասախոսության տեսասահիկներ․Սույն նյութում ներկայացված են․
Դասախոսության ձայնագրությունՀարգելի՛ գործընկերներ,
սույն դասախոսությունը կարող եք ունկնդրել նաև հետևյալ ձայնագրությամբ։
Գործնական առաջադրանք․Ուսումնասիրել նյութը և պատասխանել հետևյալ հարցերին․
- Ինչո՞վ է առանձնահատուկ հիբրիդ մանկավարժությունը,
- Ի՞նչ հանգամանքներ են կարևորվում կատալիզատորների անիվի համատեքստում,
- Ինչո՞վ է առանձնանում <<շրջված դասարան>> մեթոդը։
Մոդուլ 3․ Դասախոսության տեսասահիկներԴիտարկել սովորողների ռեֆլեկտիվությանը նպաստող կոնկրետ միջոցներն ու գործիքակազմերը,
Վեր հանել էլ․մոդերացիայի համատեքստում իրականացվող էլ․գործողություններն ու էլ․գործածումները,
Քննարկել էլ․թղթապանակը որպես էլ․գործողության և էլ․գործածման միջոց ու դուրս բերել դրա կիրառման հնարավորությունները։
Դասախոսության ձայնագրությունՀարգելի՛ գործընկերներ,
սույն դասախոսությունը կարող եք ունկնդրել նաև հետևյալ լինքով․
Էլ․թղթապանակի օրինակներURL
Էլ.թղթապանակ GoogleSite գործիքովURL Students can manually mark this item complete: Էլ.թղթապանակ GoogleSite գործիքով
Գործնական առաջադրանք․
Մոդուլ 4․ Դասախոսության տեսասահիկներՍույն նյութում քաննարկվում են առցանց դասեր ստեղծելու հնարավորություններն ու գործիքները հատկապես նախագծային ուսուցման, ներգրավված ուսուցման, ծրագրավորված ուսուցման նպատակներով։
Տեսանկարահանման օրինակ
Համակցված ուսուցման առցանց գործիքների ցանկ
Գործնական առաջադրանք. Հարգելի՛ գործընկերներ,
Սույն գործնական առաջադրանքի նպատակն է․
միասին մտածել տեսանյութերի ստեղծման նախագծերի մասին։
Ծանոթանալ տեսանյութի ստեղծման հայեցակարգին և օգտագործել դրանում նշված կետերը տեսանյութ ստեղծելիս։ Ծանոթանալու համար կարելի է ևս մեկ անգամ մանրամասներոն անցնել տեսասահիկներով։ Այնուհետև անհրաժեշտ է, հենվելով հայեցակարգի վրա, կառուցել տեսանյութի ստեղծման սեփական գաղափարը որևէ դասընթացի և որևէ կոնկրետ թեմայի շուրջ։ Ինչից հետո պետք է ստեղծել տեսանյութ 2-3 րոպե տևողությամբ։
Փորձի ձեռք բերման մաս․
ներկայացրեք Ձեր տեսանյութը Ձեր գործընկերներին և քննարկեք խմբի անդամներից յուրքանչյուրի հետ։
Մոդուլ 5․ Դասախոսության տեսասահիկներՍույն դասախոսությունը ներկայացնում է գնահատման ֆենոմենը համակցված ուսուցման համատեքստում, հատակապես ներկայացված են գնահատման տեսակները և դրանց հնարավոր գործիքները։ Դիտարկվում են ռուբրիները և դրանց մշակման չափանիշները։
Գործնական առաջադրանք
Գործնական առաջադրանքգործնականում կիրառել համակցված ուսուցման առցանց ու
լսարանային միջոցները և վերլուծել սեփական լսարանում դրանց կիրառման հնարավորությունները։

Virtual Academy of Teaching and Learning
E-mail: vatl@ysu.am
Phone: (+374 10) 57 06 77