>

Համակցված դասավանդում և ուսուցում/ Blended/Hybrid Teaching and Learning

Intro
 Դասընթացի նպատակն է դասախոսներին ներկայացնել համակցված ուսուցման և դասավանդման առանձնահատկությունները, արդյունավետ մոդելները, արդիական տեխնոլոգիաները, կիրառական միջոցներն ու ձևերը ուսուցման լսարանային և առցանց պայմաններում:
 Եթե կան հարցեր, խնդրում եմ գրել։
Մոդուլ 1: Համակցված ուսուցման հիմքում ընկած տեսությունները, մոդելները:
 Մոդուլ 1․ Դասախոսության տեսասահիկներ

Ներկայացված նյութում քննարկվում են․

  • Նորարարական ուսուցման ժամանակակից մարտահրավերները,
  • Համակցված ուսուցման գաղափարի ձևավորումը,
  • Համակցված ուսուցման հիմքում ընկած տեսությունները,
  • Համակցված ուսուցման մոդելների մեկնաբանությունները։

 Հարցեր քննարկման համար․

Քննարկել ու ներկայացնել համակցված ուսուցման էությունը, կիրառման կարևորությունն ու անհրաժեշտությունը:

Պատասխանն ուղարկել առանձին ֆայլով։

Մոդուլ 2․ Հիբրիդ մանկավարժություն․ կատալիզատորների անիվը և շրջված դասարան մեթոդը
 Մոդուլ 2․ Դասախոսության տեսասահիկներ․

Սույն նյութում ներկայացված են․ 

  • Հիբրիդ մանկավարժության տեսությունը, 
  • Դրա հիմքում ընկած կատալիզատորների անիվը, 
  • Համակցված ուսուցման մեթոդիկան որպես հիբրիդ մանկավարժության գործարկանացում,
  • Շրջված դասարան մեթոդը։

 Դասախոսության ձայնագրություն

Հարգելի՛ գործընկերներ, 

սույն դասախոսությունը կարող եք ունկնդրել նաև հետևյալ ձայնագրությամբ։

https://bbb.ysu.am/playback/presentation/2.0/playback.html?meetingId=f82c14ce2f73491662065b112a6f8b56377d249e-1591876640160

 Գործնական առաջադրանք․

Ուսումնասիրել նյութը և պատասխանել հետևյալ հարցերին․ 

- Ինչո՞վ է առանձնահատուկ հիբրիդ մանկավարժությունը, 

- Ի՞նչ հանգամանքներ են կարևորվում կատալիզատորների անիվի համատեքստում, 

- Ինչո՞վ է առանձնանում <<շրջված դասարան>> մեթոդը։ 

Մոդուլ 3․ էլեկտրոնային մոդերացիա և ռեֆլեքսիա․ Էլ․ թղթապանակի մեթոդը
 Մոդուլ 3․ Դասախոսության տեսասահիկներ
Դասախոսությունը խնդիր է դրել․ 

  • Վեր հանել դասավանդողի՝ որպես մոդերատորի, գործառույթները,
  • Ընդգծել դասավանդողի ռեֆլեքսիա իրականացնելու անհրեժեշտությունը,
  • Դիտարկել սովորողների ռեֆլեկտիվությանը նպաստող կոնկրետ միջոցներն ու գործիքակազմերը,

  • Վեր հանել էլ․մոդերացիայի համատեքստում իրականացվող էլ․գործողություններն ու էլ․գործածումները,

  • Քննարկել էլ․թղթապանակը որպես էլ․գործողության և էլ․գործածման միջոց ու դուրս բերել դրա կիրառման հնարավորությունները։

 Դասախոսության ձայնագրություն

Հարգելի՛ գործընկերներ, 

սույն դասախոսությունը կարող եք ունկնդրել նաև հետևյալ լինքով․ 

https://bbb.ysu.am/playback/presentation/2.0/playback.html?meetingId=16b86ba959cbe183ae9740aaf42bc7fc3db5059f-1592481305572

 Էլ․թղթապանակի օրինակներURL
 Էլ.թղթապանակ GoogleSite գործիքովURL Students can manually mark this item complete: Էլ.թղթապանակ GoogleSite գործիքով
 Գործնական առաջադրանք․

Նյութն ուսումնասիրելուց հետո․

- Վերլուծել ռեֆլեքսիայի իրականացման հնարավորությունները,

- Ներկայացնել սեփական դասընթացի համար էլ․թղթապանակի օրինակ՝ ըստ կցված աղյուսակի։

- Քննարկել սեփական դասընթացում էլ.թղթապանակի կիրառման փորձն ու առավելությունները։

Պատասխաններն ուղարկել առանձին ֆայլերով։ 

Մոդուլ 4․ Առցանց դասերի ստեղծում․ նախագծի վարման, ներգրավված ուսուցման և ծրագրավորված ուսուցման առցանց և լսարանային գործիքները:
 Մոդուլ 4․ Դասախոսության տեսասահիկներ

Սույն նյութում քաննարկվում են առցանց դասեր ստեղծելու հնարավորություններն ու գործիքները հատկապես նախագծային ուսուցման, ներգրավված ուսուցման, ծրագրավորված ուսուցման նպատակներով։ 

 Տեսանկարահանման օրինակ
 Համակցված ուսուցման առցանց գործիքների ցանկ
 Գործնական առաջադրանք.

Հարգելի՛ գործընկերներ, 

Սույն գործնական առաջադրանքի նպատակն է․ 

միասին մտածել տեսանյութերի ստեղծման նախագծերի մասին։ 

Դրա համար պետք է իրագործել հետևյալը․

Ծանոթանալ տեսանյութի ստեղծման հայեցակարգին և օգտագործել դրանում նշված կետերը տեսանյութ ստեղծելիս։ Ծանոթանալու համար կարելի է ևս մեկ անգամ մանրամասներոն անցնել տեսասահիկներով։ Այնուհետև անհրաժեշտ է, հենվելով հայեցակարգի վրա, կառուցել տեսանյութի ստեղծման սեփական գաղափարը որևէ դասընթացի և որևէ կոնկրետ թեմայի շուրջ։ Ինչից հետո պետք է ստեղծել տեսանյութ 2-3 րոպե տևողությամբ։ 

Փորձի ձեռք բերման մաս․ 

ներկայացրեք Ձեր տեսանյութը Ձեր գործընկերներին և քննարկեք խմբի անդամներից յուրքանչյուրի հետ։ 


Մոդուլ 5․ Գնահատման առանձնահատկությունները համակցված ուսուցման համատեքստում
 Մոդուլ 5․ Դասախոսության տեսասահիկներ

Սույն դասախոսությունը ներկայացնում է գնահատման ֆենոմենը համակցված ուսուցման համատեքստում, հատակապես ներկայացված են գնահատման տեսակները և դրանց  հնարավոր գործիքները։ Դիտարկվում են ռուբրիները և դրանց մշակման չափանիշները։ 

 Գործնական առաջադրանք
Հարգելի՛ գործընկերներ, 

խնդրում եմ նյութին ծանոթանալուց հետո մշակել գնահատման ռուբրիկներ սեփական դասընթացի համար և ուղարկել առանձին ֆայլով։ 
Մոդուլ 6․ Համակցված ուսուցման մեթոդիկայի կիրառման հնարավորությունները անհատական աշխատանքում:
 Գործնական առաջադրանք

գործնականում կիրառել համակցված ուսուցման առցանց ու լսարանային միջոցները և վերլուծել սեփական լսարանում դրանց կիրառման հնարավորությունները։

Virtual Academy of Teaching and Learning

Contact

E-mail: vatl@ysu.am

Phone: (+374 10) 57 06 77

The European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

Copyright © 2024 - PRINTeL, All Rights Reserved