>

Հետազոտությունները PR-ում և Մարքեթինգում

Category: Academic Support Services
Summary: 

Դասընթացինպատակը`

1.      Ծանոթացնել սոցիոլոգիականհետազոտություններիմեթոդաբանությանը` հիմնականմեթոդներին,


2.      Քննարկել
յուրաքանչյուր մեթոդի կիրառման առավելություններն ու թերությունները PR-ում,

3.      Ձևավորել սոցիոլոգիական հետազոտության
ծրագրի մշակման հմտություններ,

4.      Ստղծել սոցիոլոգիական և մարքեթինգային
հետազոտությունների ժամանակակից մեթոդների կրառման հնարավորություններ

5.      Ներկայացնել զանգվածային սոցիալական
գործընթացների, կոլեկտիվ վարքի, սոցիալական փոխգործունեության և փոխկապվածության
դրսևորման ձևերի վերլուծության մեթոդները

Կրթական վերջնարդյունքները

. Տեսական գիտելիքներ

Ա․  տիրապետի PR-ի հիմնական հասկացություններին,

  •  կվերլուծեն և կհասկանան սոցիոլոգիական
    հետազոտությունների մեթոդաբանության առանձնահատկությունները PR և մարքեթինգի ոլորտներին
    վերաբերող օբյեկտների ուսումնասիրության համատեքստում

Բ․ Բուն մասնագիտական գործնական կարողություններ

  •  կիմանա սոցիոլոգիական հետազոտությունների
    հիմնական մեթոդների մասին,
  •  կկարողանա  քննարկել 
    յուրաքանչյուր մեթոդի կիրառման առավելություններն ու թերությունները PR-ում,
  •  կտիրապետի սոցիոլոգիական  հետազոտության 
    ծրագրի մշակման հմտություններին,
  •  հանդես գա և աշխատի  որպես PR և գովազդի ոլորտներում սոցիոլոգիական հետազոտություններ
    իրականացնող

Գ․  Ընդհանրական
կարողություններ

  • կզարգացնի հետազոտական հմտություններն ու կարողությունները
  • կկարողանա գործնականում կիրառել
    հետազոտական տարբեր •ործիքները,
  • կտիրապետի
    տվյալների ներկայացման մշակույթին


Start Date:  Monday, 31 August 2020
Topics: 6

Virtual Academy of Teaching and Learning

Contact

E-mail: vatl@ysu.am

Phone: (+374 10) 57 06 77

The European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

Copyright © 2024 - PRINTeL, All Rights Reserved