კურსის გავლის შემდეგ თქვენ შეძლებთ:
- აქტიური სწავლის ტექნოლოგების და ინსტრუმენტების გამოყენებას
(აპლიკაციები, ვებ-გვერდები და სხვ.);
- ინფოგრაფიკის გამოყენებას სასწავლო მასალის ვიზუალურად
წარდგენისათვის; - თამაშის ელემენტების გამოყენებას სწავლა-სწავლების ეფექტიანობის გაზრდისათვის;
- წახალისებისა და დაჯილდოვებისთვის სიმბოლოების შექმნას
და გამოყენებას სტუდენთა მოტივირებისა და გაწეული შრომის აღიარებისთვის; - QRკოდის შექმნას და გამოყენებას სწავლების
ეფექტიანობისათვის; - თამაშის ელემენტების გამოყენებას სწავლებაში („გემიფიკაცია“).