კურსის გავლის შემდეგ თქვენ შეძლებთ:
- აქტიური სწავლის ტექნოლოგების და ინსტრუმენტების გამოყენებას
 (აპლიკაციები, ვებ-გვერდები და სხვ.);
 
- ინფოგრაფიკის გამოყენებას სასწავლო მასალის ვიზუალურად
 წარდგენისათვის;
- თამაშის ელემენტების გამოყენებას სწავლა-სწავლების ეფექტიანობის  გაზრდისათვის;
- წახალისებისა და დაჯილდოვებისთვის სიმბოლოების შექმნას
 და გამოყენებას სტუდენთა მოტივირებისა და გაწეული შრომის აღიარებისთვის;
- QRკოდის შექმნას და გამოყენებას სწავლების
 ეფექტიანობისათვის;
- თამაშის ელემენტების გამოყენებას სწავლებაში („გემიფიკაცია“).