Ակտիվ
ուսուցում. թվային տեխնոլոգիաները դասավանդման գործընթացում՝ M-learning & Gamification
Դասախոսների վերապատրաստման դասընթացի ծրագիր
Դասընթացի նպատակն է մասնակիցներին
ներկայացնել ակտիվ ուսուցման մոտեցման առանձնահատկություններն ու խաղային տեխնոլոգիաների,
խաղայնացման և մոբայլ ուսուցման հնարավորությունները դասավանդման գործընթացում՝ ուղղված նրանց ուսումնական
ծրագրերի արդիականացմանն ու նրանցում նորարարական մեթոդների ինտեգրմանը։
Կունենան ընդհանուր պատկերացում ակտիվ ուսուցման էության ու նպատակների, դասավանդման
գործընթացում դերի ու արդյունավետության վերաբերյալ, Կհասկանան ուսումնական գործընթացում խաղերի, լուրջ խաղերի և խաղայնացման
(game, seriuse game, gamification) կիրառման հնարավորությունները, ·Կհասկանան ուսումնական գործընթացներում ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների միջոցով ուսանողների
շահագրգռվածությունը, ներգրավվածությունն ու մոտիվացիան ապահվելու հնարավորությունները, Կկարողանան կազմել խաղայնացման (գեյմիֆիկացիայի) կիրառմամբ իրենց դասընթացի ծրագիրը,
Կծանոթանան հատուկ թվային գործիքների՝ շարժական սարքերի (mobile device) կիրառման
հնարավորություններին ու ձևերին, կփարձարկեն դրանք, կքննարկեն դրանց օգտագործման առավելություններն
ու սահմանափակումները՝ Canva, Slido, Mentimeter,Kahoot, Sparc Video, Կկարողանան ակտիվ ուսուցման շրջանաում ձևակերպել առաջադրանքներ տարաբնույթ հավելվածների
կիրառմամբ, Դասընթացի ավարտին վերապատրաստվողները `
- Teacher: Nvard Melkonyan