Ակտիվ ուսուցում. թվային տեխնոլոգիաները դասավանդման գործընթացում՝ մոբայլ ուսուցում և խաղայնացում
Intro
Announcements
Ակտիվ ուսուցում ՝ էությունն ու նպատակները ՝ հիմնական դրույթներ, մեթոդներ և գործիքներ
Active Learning: Creating Excitement in the Classroom Active learning increases student performance in science, engineering, and mathematics Presentation_Part1
Ակտիվ ուսուցման մեթոդներն ու գործիքները՝ խաղային և ոչ խաղային մեթոդներ
Presentation 3 Ստեղծել խաղային դասընթացի քարտեզը՝ օգտագործելով Canva
Շարժական՝ մոբայլ ուսուցում – M- learning/ հիմնական դրույթներ
Presentation 4 Տեսանյութերի ստեղծման համար նախատեսված ծրագիր Mentimeter.com և Sli.do ծրագրերի և հավելվածնեի հնարավորությունների ներկայացում Sli.do-ի հնարավորությունները
Նոր դասընթացների ներկայացում՝ պեչա-կուչա ձևաչափով
Ի՞նչ է պեչա-կուչան 50 կրթական հավելավածներ դասավանդողների համար