Մեդիահարաբերություններդասընթացի նպատակն է՝
- ուսանողներին տրամադրել համակողմանի համակարգված գիտելիք ԶԼՄ-ի
սոցիալական դերի և նշանակության, ԶԼՄ-ների որպես զանգվածային գիտակցության և
վարքի վրա առավել ազդեցիկ գործոնի վերաբերյալ, - ծանոթացնել ուսանողներին զանգվածային լրատվամիջոցների գործառնության
հիմնական սկզբունքների և նպատակների հետ, -
ուսանողներին տրամադրել գիտելիքներ ԶԼՄ-ների հետ
արդյունավետ հարաբերությունների ձևավրման հիմքերի, սկզբունքների, PR տեքստերի
կազման և մեդիային տրամադրման ձևերի վերաբերյալ:
Դասընթացի
ավարտին ուսանողը կունենա
Գիտելիք և իմացություն
- ԶԼՄ-ների հասարակական գիտակցության և
սոցիալական վարքի վրա ազդեցության մեխանիզմների իմացություն - ԶԼՄ-ների տեսությունների հիմնական
հասկացությունների տիրապետում, - PR գործիքների տեսակների,
դրանց առանձնահատկությունները
իմացություն
Ունակ կլինի
Ա․ (բուն
մասնագիտական կարողություններ)
- ներկայացնել մինի
PR-նախագծի, նախատեսվող PR ակցիաների մանրակրկիտ նկարագրության ներկայացմամբ: - հանձնարարված
թեմայի/իրավիճակի վերաբերյալ մամլո-հաղորդա•րություն պատրաստել: - Press-kit/ պրես պանակ
լրատվամիջոցների համար կազմում, ներկայացում:
Բ․ (ընդհանրական
կարողություններ)
- կկարողանա ԶԼՄ-ների հետ
ձևավորել արդյունավետ փոխհարաբերություններ
կկարողանա
գործնականում կիրառել մեդիայում օգտագործվող գործիքները