Դասընթացի նպատակն է մասնակիցներին
ներկայացնել ակտիվ ուսուցման մոտեցման առանձնահատկություններն ու խաղային տեխնոլոգիաների,
խաղայնացման և մոբայլ ուսուցման հնարավորությունները դասավանդման գործընթացում՝ ուղղված նրանց ուսումնական
ծրագրերի արդիականացմանն ու նրանցում նորարարական մեթոդների ինտեգրմանը։
Կունենան ընդհանուր պատկերացում ակտիվ ուսուցման էության ու նպատակների, դասավանդման Կհասկանան ուսումնական գործընթացում խաղերի, լուրջ խաղերի և խաղայնացման ·Կհասկանան ուսումնական գործընթացներում ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների միջոցով ուսանողների Կկարողանան կազմել խաղայնացման (գեյմիֆիկացիայի) կիրառմամբ իրենց դասընթացի ծրագիրը, Կծանոթանան հատուկ թվային գործիքների՝ շարժական սարքերի (mobile device) կիրառման Կկարողանան ակտիվ ուսուցման շրջանաում ձևակերպել առաջադրանքներ տարաբնույթ հավելվածներիԴասընթացի ավարտին վերապատրաստվողները `
գործընթացում դերի ու արդյունավետության վերաբերյալ,
(game, seriuse game, gamification) կիրառման հնարավորությունները,
շահագրգռվածությունը, ներգրավվածությունն ու մոտիվացիան ապահվելու հնարավորությունները,
հնարավորություններին ու ձևերին, կփարձարկեն դրանք, կքննարկեն դրանց օգտագործման առավելություններն
ու սահմանափակումները՝ Canva, Slido, Mentimeter,Kahoot, Sparc Video,
կիրառմամբ,
A - member of VATL
can build your own course.
Virtual Academy of Teaching and Learning
E-mail: vatl@ysu.am
Phone: (+374 10) 57 06 77